Maszyna sprzedażowa
Pozyskiwanie leadów B2BW firmie handlowej lub produkcyjnej Maszyna Sprzedażowa to rozwiązanie mające za zadanie skuteczne pozyskanie nowych potencjalnych klientów i ich przekierowanie do handlowca lub działu sprzedaży w Twojej firmie.
Zakres działań Maszyny Sprzedażowej zmienia się w zależności od wielkości, profilu i potrzeb firmy. Maszyna sprzedażowa może pełnić funkcję działu marketingu oraz działu generowania i zarządzania leadami sprzedażowymi:
Co dla Ciebie zrobimy Jeśli Twoja firma poszukuje dodatkowych możliwości zwiększenia sprzedaży poprzez nasze narzędzia automatycznej sprzedaży – zyskasz nowych klientów i zwiększysz swoje zyski. Przygotujemy i zrealizujemy dla Twojej firmy i Twoich produktów kompleksową strategię sprzedaży automatycznej. Jak to działa Twoja firma dostarcza nam treści lub zlecasz nam ich przygotowanie - my pozyskujemy leady sprzedażowe i przekazujemy do Twoich handlowców. Kiedy będą pierwsze sukcesy Okres próbny wynosi 3 miesiące. W tym czasie pozyskamy dla Twojej firmy leady a Twoi handlowcy będą mieli za zadanie sfinalizować sprzedaż. Dla kogo pracujemy Pracujemy dla:
Więcej: Presales.biz |
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży to proces analizy informacji dotyczących sprzedaży produktów wytwarzanych przez daną firmę w różnych przekrojach, np. raport o nowych klientach, którzy zostali pozyskani przez konkretnych przedstawicieli handlowych lub wielkość popytu na określone dobra produkowane przez przedsiębiorstwo w poszczególnych grupach nabywców. Przeznaczeniem badania sprzedaży jest rozpoznanie czynników, które ułatwiają bądź utrudniają uzyskanie planowanych wielkości sprzedaży i wykonanie ewentualnych prac korygujących.
Rola analizy sprzedaży
Z tych zestawień wynika wiele ważnych informacji, które mogą być wykorzystane w planowaniu sprzedaży na przyszłość, m.in.:
Zdarza się, że choć sprzedaż produktów z pozorów jest zadowalająca, to potrafią się za nią kryć różne problemy, które występują na rynku. Precyzyjna analiza sprzedaży jest w stanie zdemaskować pojawiającą się skłonność spadkową sprzedaży danych wyrobów. Z tego powodu ważne jest natychmiastowe podejmowanie zabiegów pomagających uratować sytuację. Okoliczności te przedstawiają tzw. regułę góry lodowej.
Zalecane jest, aby zakres oraz przedmiot analizy sprzedaży były precyzyjnie określone pod względem użyteczności informacji, ponieważ zbyt szczegółowe analizy pochłaniają za wiele czasu. W głównej mierze obserwacja powinna skupić się na odnalezieniu powodów odchyleń od sprzedaży. Wyniki analizy należy zestawiać z danymi z lat ubiegłych lub z danymi prognozowanymi. Nieprzewidziane spadki lub wzrosty cen są w stanie oddziaływać na wielkość uzyskanej sprzedaży. Sposoby przeprowadzania kontroli w rzeczywistości nie są zagmatwane, istnieje jedynie potrzeba skorzystania z prostej arytmetyki.
Zbagatelizowanie i zaniedbanie analizy sprzedaży potrafi przyczyniać się do podejmowania nieodpowiednich ustaleń, decyzji. Badanie da się przeprowadzić bardziej wielokierunkowo, jeżeli wykorzysta się systemy informacji komputerowej lub programy komputerowe; wpływa to również na oszczędność czasu. Sposoby analizy sprzedaży muszą zostać dobrane do typu przedsiębiorstwa i rodzaju produktu.
Źródło: mfiles.pl
Rola analizy sprzedaży
Z tych zestawień wynika wiele ważnych informacji, które mogą być wykorzystane w planowaniu sprzedaży na przyszłość, m.in.:
- wskazanie towarów generujących największe zyski
- wpływ poszczególnych pracowników na wyniki firmy
- zadowolenie klientów z oferowanego asortymentu, bądź usług
Zdarza się, że choć sprzedaż produktów z pozorów jest zadowalająca, to potrafią się za nią kryć różne problemy, które występują na rynku. Precyzyjna analiza sprzedaży jest w stanie zdemaskować pojawiającą się skłonność spadkową sprzedaży danych wyrobów. Z tego powodu ważne jest natychmiastowe podejmowanie zabiegów pomagających uratować sytuację. Okoliczności te przedstawiają tzw. regułę góry lodowej.
Zalecane jest, aby zakres oraz przedmiot analizy sprzedaży były precyzyjnie określone pod względem użyteczności informacji, ponieważ zbyt szczegółowe analizy pochłaniają za wiele czasu. W głównej mierze obserwacja powinna skupić się na odnalezieniu powodów odchyleń od sprzedaży. Wyniki analizy należy zestawiać z danymi z lat ubiegłych lub z danymi prognozowanymi. Nieprzewidziane spadki lub wzrosty cen są w stanie oddziaływać na wielkość uzyskanej sprzedaży. Sposoby przeprowadzania kontroli w rzeczywistości nie są zagmatwane, istnieje jedynie potrzeba skorzystania z prostej arytmetyki.
Zbagatelizowanie i zaniedbanie analizy sprzedaży potrafi przyczyniać się do podejmowania nieodpowiednich ustaleń, decyzji. Badanie da się przeprowadzić bardziej wielokierunkowo, jeżeli wykorzysta się systemy informacji komputerowej lub programy komputerowe; wpływa to również na oszczędność czasu. Sposoby analizy sprzedaży muszą zostać dobrane do typu przedsiębiorstwa i rodzaju produktu.
Źródło: mfiles.pl